Laman Web Suk Pahang

Data-data yang dijana melalui sistem ini telah mendapat izin dari jabatan agensi yang menyediakan data-data tersebut iaitu Kementerian Kesihatan Malaysia KKM Jabatan Kemajuan Orang Asli JAKOA Jabatan Kebajikan Masyarakat JKM Jabatan Pendaftaran. Pada tahun 1972 Sekolah ini telah diambil alih oleh Kerajaan Negeri Pahang ditukar nama kepada SMA Maran.


Pejabat Setiausaha Negeri Pahang

Portal rasmi negeri pahang.

Laman web suk pahang. Pastikan Anda Membaca PANDUAN PENGGUNA dan MENDAFTAR AKAUN Sebelum Menggunakan e-SPA Pahang. PAHANG DARUL MAKMUR Tingkat 3 5 6 BLOK B WISMA SRI PAHANG 25503 KUANTAN PAHANG DARUL MAKMUR Phone. Chrome 30 Firefox 30 Safari 7 Internet Explorer 11 Laman web ini boleh dilayari menggunakan desktop dan telefon pintar.

Semak Skim Perkhidmatan 2. Log Masuk Daftar Akaun Tukar Kata Laluan Lupa Kata Laluan. PROSEDUR OPERASI STANDARD SOP BAGI TEMUDUGA DI SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM NEGERI PAHANG.

Portal Rasmi Negeri Pahang Darul Makmur Laman Web Negeri Pahang Darul Makmur dibangunkan oleh Bahagian Teknologi Maklumat SUK Pahang. Sistem Imunisasi COVID-19 Pahang SICP DaftarSemak. Perak Akan Mengadakan Persidangan Dewan Undangan Negeri DUN Pada Ogos Ini.

Dalam majlis ini YB SUK Pahang telah memperkenalkan YH Dato Dr. Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Pahang. Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang.

Selamat Datang ke Sistem Single Sign-On SSO Pejabat Setiausaha Kerajaan Pahang. Di Negeri Pulau Pinang. Keperluan Laman Web Pelayar yang disyorkan.

Soalan Lazim FAQ Kakitangan SPANP. Telekomunikasi di Negeri Pulau Pinang. Perak Akan Menerima 688000 Dos Vaksin Bulan Ini.

Pada tahun 2011 sejumlah 3 laman web agensi di negeri Pahang iaitu laman web rasmi negeri Pahang pahanggovmy yang ditadbir oleh Pejabat Setiausaha Kerajaan Pahang laman web Jabatan Perhutanan Negeri Pahang forestrypahanggovmy dan laman web Universiti Malaysia Pahang. Sungai Siput Lokasi Pertama PPV Bas Bergerak Mara Liner. Kerajaan Negeri Pahang tidak bertanggungjawab terhadap kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam web ini.

Kemudahan Disediakan Oleh BIRO ICT KEPAK Pahang WEB KEPAK Pahang Pautan WEB Agensi PUsat FB Twitter eMel Whatsapp. Pejabat Kewangan dan Perbendaharaan Negeri Pahang. 609 - 5658588 609 - 5130510.

Pekan majlis memperkenalkan pengarah baru Jabatan Agama Islam Pahang JAIP telah diadakan di Dewan SMA Tengku Ampuan Fatimah Pekan pada 2 November 2020. Enakmen penubuhan LKPP Negeri Pahang kemudiannya telah disahkan dan diluluskan oleh Dewan Undangan Negeri pada 01 April 1971. Bermula dengan nama Lembaga Kemajuan Perusahaan Pertanian Negeri Pahang atau secara ringkasnya LKPP Negeri Pahang ditubuhkan pada 15 November 1969 dibawah Enakmen Darurat Pahang Bil 2 Tahun 1969.

Rabu 07 Julai 2021 84114 am. Tentera Polis No. Sistem Perumahan Awam Negeri Pahang.

Webmaster atpenang dotgov dotmy. Haji Zulkifle bin Haji Ali Al-Hafiz sebagai pengarah baru Jabatan Agama Islam Pahang bagi menggantikan YH Dato Syed Ahmad Fuad. Pada 14 April 1963 tertubuhnya Sekolah Arab Maran.

Portal Rasmi ini sesuai dilayari oleh pada pelayar web Internet Explorer 50 ke atas dan resolusi terbaik adalah 1024 x 768 dan ke atas. Click to edit me. Paras 25 KOMTAR 10503 Pulau Pinang.

Portal Rasmi Kerajaan Negeri Perak. Sekolah Menengah Agama Maran 26500 Maran Pahang Darul Makmur. Borang Bantahan Struktur Pemancar.

Program Jangkauan Outreach Imunisasi Covid-19 Kedua Di Kampar. 604-2621957 Talian Aduan. Tingkat 16 Kompleks Teruntum Jalan Mahkota 25000 Kuantan Pahang Darul Makmur.

Maklumat Skim Penjawatan Panduan Pengguna PDF. SISTEM PERMOHONAN ONLINE PERKHIDMATAN PEKERJAAN NEGERI PAHANG eSPA Pahang httpsespapahanggovmy Semak Skim Perkhidmatan. Tingkat 3 5 6 Blok B Wisma Sri Pahang 25503 Kuantan Pahang Darul Makmur.


Pejabat Setiausaha Negeri Pahang


LihatTutupKomentar