Laman Web Smk Hosba

Salam 1Malaysia kepada semua warga SMK Hosba warga pendidik pelajar dan juga bekas pelajar. Lihat profil SHAH AZUAN di LinkedIn komuniti profesional yang terbesar di dunia.


Smk Hosba Facebook

Lihat profil aisamudin fgn di LinkedIn komuniti profesional yang terbesar di dunia.

Laman web smk hosba. Sekolah menengah kebangsaan hosba Jitra. Turut ditutup satu sekolah di daerah Padang Terap iaitu SK Kubang Palas. HUSNA SOLEHAH BT SHAMSUDIN SUPERVISOR Cikgu HASLINA BT ABDUL RAHMAN atas kejayaan memenangi TEMPAT KETIGA dalam pertandingan Mini Project Video Sains Challenge peringkat KEBANGSAAN yang dianjurkan secara ONLINE pada 17 Julai 2020 yang lalu.

Pada 2009 Sekolah Menengah Kebangsaan Hosba memiliki 528 pelajar lelaki dan 460 pelajar perempuan menjadikan jumlah keseluruhan murid seramai 988 orang. Laman ini khas untuk anda berkongsi pengalaman dan sebagainya. 1870 sukaan 481 pernah berada di sini.

See more of sekolah menengah kebangsaan hosba on Facebook. Lihat profil lengkap di LinkedIn dan terokai kenalan dan pekerjaan SHAH di syarikat yang serupa. Sekolah Menengah Kebangsaan Hosba atau nama ringkasnya SMK Hosba merupakan sebuah Sekolah menengah kebangsaan yang terletak di Km 20 Lebuhraya Utara SelatanPada 2009 Sekolah Menengah Kebangsaan Hosba memiliki 528 pelajar lelaki dan 460 pelajar perempuan menjadikan jumlah keseluruhan murid seramai 988 orang.

Made this for you guysespecially for you guys batch 97. Sekolah menengah kebangsaan hosba Jitra. Smk Hosba 06010 Changlun Kedah.

SHAH menyenaraikan 1 pekerjaan disenaraikan pada profil mereka. Sekolah Menengah Kebangsaan Hosba atau nama ringkasnya SMK Hosba merupakan sebuah Sekolah menengah kebangsaan yang terletak di Km 20 Lebuhraya Utara Selatan. Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Indah.

Lihat profil lengkap di LinkedIn dan terokai kenalan dan pekerjaan aisamudin di syarikat yang serupa. Dedicated to all Hosbarians. Pendidikan aisamudin disenaraikan pada profil mereka.

Antara sekolah terlibat SMK Hosba SK Hosba SMK Megat Dewa serta SK Megat Dewa. 31 Mei 2020 Majlis Persaraan Guru SMK HOSBA. Smk Hosba 06010 Changlun Kedah.

1907 likes 3 talking about this 499 were here. MAKLUMAN CUTI PERTENGAHAN PENGGAL Kepada ibu bapapenjaga dan murid-murid SMK ASSUNTA yang dihormati sekalian Sila ambil maklum bahawa tiada PDPR bermula 17072021 sehingga 25072021 kerana cuti pertengahan penggal 2PDPR akan. KKM menyambut baik komitmen KPM dalam memastikan para pelajar tidak ketinggalan dan dapat mengikuti pembelajaran secara berterusan dalam keadaan yang selamat.

SMK Hosba berjaya mendapat JOHAN Pertandingan Video Muzik Kreatif STEM peringkat negeri Kedah kategori Sekolah Menengah. Smk Hosba 06010 Changlun Kedah. SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BEDONG.

Tekan alt untuk membuka menu ini. Baktimu Disanjung Budimu Dijunjung. SMA Saadah Al Diniah Al Islamiah - RASMI.

Page untuk semua yang pernah bergelar warga SMK Hosba. Page untuk semua yang pernah bergelar warga SMK Hosba. Cg Noor Shamsila bt Ismail Muhammad Akmal bin Irwan Anis Amiera bt.

Bahagian di halaman ini. July 28 2020 TAHNIAH DAN SYABAS. Anak-anak SMK Hosba yang terpilih mengikuti aliran MPV Automotif hanya satu-satu sekolah di Kedah yang menawarkan aliran MPV ini.

Video Projek yang diketengahkan ialah NATURAL. DLoyang Kitchen by Zana. Sekolah Menengah Kebangsaan Abi.

Sekolah menengah kebangsaan hosba. December 28 2020 Alhamdulillah. Ia mempunyai seramai 82 orang guru2009.

SMK HOSBA telah bersiaran langsung. News Media Website. Oleh itu KKM ingin mengingatkan semua pihak terutamanya para pentadbir para guru ibu bapa atau penjaga pengusaha kantin pemandu kenderaan sekolah.


Sekolah Menengah Kebangsaan Hosba Jitra Kedah Community Facebook


LihatTutupKomentar